Regulamin sklepu
REGULAMIN SKLEPU
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO FIRMY RAF-TEK określa ogólne zasady korzystania ze sklepu internetowego.
Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym: www.sklep-raftekopakowania.pl prowadzony jest przez RAFAŁA BARAN prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą RAF-TEK RAFAŁ BARAN PRODUCENT OPAKOWAŃ TEKTUROWYCH wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadający: adres miejsca wykonywania działalności oraz biuro: ul. Kwiatowa 3b, 42-262 Kol. Poczesna, NIP 5741940791, REGON 243529169.
ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU
1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet. Sprzedaż kierowana jest do osób prywatnych i firm.
2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Realizacja zamówień złożonych w dniach ustawowo wolnych od pracy rozpoczyna się w pierwszym dniu roboczym, nastepującym po dniu złożenia zamówienia.
3. Za zamówione towary Kupujący może zapłacić wybierając jedną z poniższych form płatności:
- przy odbiorze: należność pobiera kurier;
- przelew bankowy na konto sklepu;
- płatności przez przelewy24;
4. Czas realizacji zamówienia w przypadku płatności za pobraniem wynosi do 2 dni od otrzymania potwierdzenia złożenia zamówienia, w przypadku płatności przelewem również do 2 dni od dnia zarejestrowania wpływu należnej kwoty na konto sklepu.
5. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym.
6. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera podatki. O łącznej cenie produktu będącego przedmiotem zamówienia, a także o kosztach dostawy Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania zamówienia.
REKLAMACJE I ZWROTY
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).
1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
pisemnie na adres: ul. Kwiatowa 3b, 42-262 Kol Poczesna
w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: raftekbiuro@onet.pl
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
*Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów dostawy do SPRZEDAWCY zakupionego towaru. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
*Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul.Kwiatowa 3b, 42-262 Kol. Poczesna
*Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
ZMIANA REGULAMINU
Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.